https://www.kathimerini.gr/economy/561084850/zitoyn-apozimioseis-83-41-ekat-logo-meiomenon-esodon-apo-diodia/
ΑΛΦΕΙΟΣ: ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΝΦΙΑ-ΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΤΟΥΣ…
29-8-2014 “ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ” 350.000.000 ευρώ ΣΤΗΝ “ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ” ΕΠΕΙΔΗ… ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ!!!
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΕΝΑΝΤΙ
ΟΣΩΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ
ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΑΚΕΡΑΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ;;;… Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια;;; Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο
Artemis Sorras ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ;
ΟΣΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ
ΜΙΖΕΣ ΤΩΡΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ
ΧΑΖΑΡΟΜΟΓΓΟΛΩΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΩΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ;;;;;;;;;
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΛΑ
ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΕΒΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ
ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΓΝΙΖΕΤΑΙ
ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΟΣΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙΣ
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
…………………………………………………………………
[ … – Η Αττική
Οδός διεκδικεί 29.249.567 ευρώ. Οπως επισημαίνει, η πρόβλεψη του
χρηματοοικονομικού μοντέλου για έσοδα από διόδια (Μάρτιος – Μάιος) ήταν
54,97 εκατ. ευρώ, ενώ τα πραγματικά έσοδα έφτασαν τα 25,72 εκατ. ευρώ. Η
μέση ημερήσια κυκλοφορία το τρίμηνο αυτό ήταν 117.379 διελεύσεις έναντι
234.014 που προέβλεπε το χρηματοοικονομικό μοντέλο.
– Η Ολυμπία Οδός διεκδικεί 17.421.341 ευρώ. Οπως αναφέρει, τα έσοδα
(Μάρτιος – Ιούνιος) ήταν 23,09 εκατ. ευρώ έναντι 40,56 εκατ. ευρώ που
προβλέπει το μοντέλο. Επισημαίνει ότι αφαίρεσε από τις διεκδικήσεις της
τη μείωση εξόδων κατά 400.000 ευρώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
– Η Νέα Οδός διεκδικεί 15,4 εκατ. ευρώ. Οπως υποστηρίζει, τα
πραγματικά έσοδα από διόδια (Ιανουάριος – Ιούνιος) ήταν 39,91 εκατ. ευρώ
έναντι 51,45 εκατ. ευρώ της πρόβλεψης του χρηματοοικονομικού μοντέλου.
Τα ποσά αυτά επιμερίζονται σε έσοδα 10,5 εκατ. ευρώ έναντι 14,4 εκατ.
ευρώ στην Ιόνια Οδό και 39,9 εκατ. έναντι 51,4 εκατ. ευρώ στην ΠΑΘΕ
(Μεταμόρφωση – Σκάρφεια). Η Νέα Οδός σημειώνει ότι το εν λόγω διάστημα
συνέχισε κανονικά τη λειτουργία της με όλο το προσωπικό και τους
υπεργολάβους (δηλαδή δεν έκανε χρήση των ευεργετικών διατάξεων περί
πληττόμενων επιχειρήσεων).
– Ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου διεκδικεί 7.083.574 ευρώ. Οπως αναφέρει,
εισέπραξε 29,47 εκατ. ευρώ (Ιανουάριος – Ιούνιος) έναντι 36,55 εκατ.
ευρώ της πρόβλεψης.
– Ο Μορέας διεκδικεί 6.426.347 ευρώ. Οπως υποστηρίζει, η εταιρεία θα
έπρεπε σύμφωνα με το χρηματοοικονομικό μοντέλο να εισπράξει 10,11 εκατ.
ευρώ (Μάρτιος – Μάιος), ενώ εισέπραξε 3,68 εκατ. ευρώ.
– Η Γέφυρα Α.Ε. διεκδικεί 5.895.000 ευρώ. Οπως σημειώνει, τα έσοδα
από τα διόδια (Ιανουάριος – Ιούνιος) ήταν 13,59 εκατ. ευρώ έναντι 19,49
της πρόβλεψης.
– Η Κεντρική Οδός διεκδικεί 1.937.765 εκατ. ευρώ. Οπως αναφέρει,
εισέπραξε 6,98 εκατ. ευρώ από διόδια έναντι 8,91 εκατ. ευρώ της
πρόβλεψης.
Το Δημόσιο αναγνωρίζει απώλειες στο διάστημα Μαρτίου – Μαΐου… ]
…………………
ΑΛΦΕΙΟΣ: ΑΛΙΕΥΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ…
Κάπως πρέπει να πάρουν πίσω τα χρήματα που δανείστηκαν από ελληνικές
(κι άλλες) τράπεζες για να αγοράσουν τα ελληνικά αεροδρόμια [1]
Αυτή κι αν είναι η πιο αποικοκρατική από όλες τις συμβάσεις. Αυτή ΔΕΝ
ΗΤΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ αλλά ΥΦΑΡΠΑΓΗ δημόσιας περιουσίας χτισμένης με τις
θυσίες και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού απο άλλο κράτος, συγκεκριμένα
το Γερμανικό Κρατίδιο της Εσσης – “πίσω από τη γερμανική Fraport
βρίσκεται το κρατίδιο της Εσσης και ο Δήμος Φρανκφούρτης, όπου έχει την
έδρα της η Fraport και που είναι και οι μεγαλύτεροι μέτοχοι της,
ελέγχοντας από κοινού το 51%” [2]. Μιλάμε για κανονική κατοχική
“σύμβαση” με την υπογραφή των ελληνόφωνων ντόπιων δωσίλογων (ό,τι χρώμα
πολιτική μπλούζα κι αν φοράγανε). Ξέρανε καλά τι υπογράφανε και σε
ποιούς τα δίνανε – τίποτα δεν ήταν τυχαίο.
Για την ΙΣΤΟΡΙΑ: “Κατά της συμφωνίας [τάχθηκε] το γερμανικό κόμμα της
Αριστεράς. Σύμφωνα με τους βουλευτές του κόμματος, είναι λάθος μία
γερμανική κρατική εταιρεία να αντλεί οφέλη από την «ελληνική μιζέρια».
Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι τα ελληνικά αεροδρόμια θα μπορούσαν κάλλιστα
να λειτουργήσουν επικερδώς υπό τη διαχείριση του ελληνικού Δημοσίου.
Τέλος, αναφέρουν ότι μοντέλο αξιοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων
στην Ελλάδα εντέλει ζημιώνει το ελληνικό κράτος, αντί να το βοηθά να
ορθοποδήσει και να αποπληρώσει τα χρέη του. ”
[1] Fraport Greece signs 1.0 billion euros loan agreement for 14
Greek regional airports – A consortium of financial institutions signed a
long-term agreement worth approximately 1 billion euros with Fraport
Greece to finance the 40-year concession contract of the 14 Greek
regional airports, according to a Black Sea Trade and Development Bank
announcement on Monday. The consortium of lenders includes: Alpha Bank
(284.7 million euros), Black Sea Trade and Development Bank (62.5
million), European Bank for Reconstruction and Development (186.7
million), European Investment Bank (280.4 million), and the
International Finance Corporation (154.1 million), a member of the World
Bank Group. ΠΗΓΗ: https://www.economywatch.gr/fraport-greece-signs-1-0-billion-euros-loan-agreement-for-14-greek-regional-airports/ /// [2] https://www.kathimerini.gr/economy/business/830236/to-kratidio-tis-essis-stirizei-ti-fraport-gia-ta-14-aerodromia/
Δεν γίνεται να καταγγελθεί τίποτα πια, οι υπογραφές πέσανε, τα 14
αεροδρόμια παραχωρήθηκαν με συγκεκριμένους όρους στην εταιρία αυτή. Και
απ όλους τους όρους, αυτός ήταν και το ζουμί της παραχώρησης, αυτό
έκαιγε την Φράπορτ διότι εξασφαλίζεται έτσι πως ό,τι και αν συμβεί, θα
υπάρχει πάντα εκεί δίπλα το τόσο κακό και φτωχό υποτίθεται Ελληνικό
Δημόσιο να κλείνει οικονομικά τρύπες και να εξασφαλίζει την κερδοφορία
της. Πες μου ΕΝΑΝ άνθρωπο στον κόσμο που δεν θα ήθελε να ειχε μια τέτοια
επιχείρηση με τέτοια εγγύηση από πίσω. Δεν θα βρεις. Μιλάμε για
επιχειρείν ΧΩΡΙΣ ΡΙΣΚΟ! Και συ μικρέ επιχειρηματία κάτσε να πληρώνεις τα
πάντα και νάσαι μέσα στο ρίσκο. Επίσης κάτι άλλο: η Φράπορτ μπορεί να
ανεβάζει όσο θέλει τα τέλη αεροδρομίου και μάντεψε τι έκανε για να
εκμηδενίσει και το τελευταίο ρίσκο…πήρε 14 αεροδρόμια, ακριβώς αυτά όπου
οι αεροπορικές ΔΕΝ μπορούν να πάνε σε άλλο φθηνότερο κρατικό αερολιμένα
(στα νησιά ένας υπάρχει συνήθως) επομένως ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΘΕΛΕΙ βάζει
χωρίς ανταγωνισμό. Και όπου υπάρχει πιθανός ανταγωνισμός τον σαμποτάρει,
θα δεις στη συνέχεια παράδειγμα.
Είμαι Ηπειρώτης. Χρησιμοποιούμε το μισό έτος τα αεροδρόμια
Πρέβεζας/Ακτίου (είναι και βάση της Π.Α. εκεί και του ΝΑΤΟ) και απέναντι
της Κέρκυρας. Τουριστικότατα, χρυσορυχεία. Της Πρέβεζας, μικρό κάπως
αλλά ηταν βασικά σε καλή κατάσταση, με μικρά ποσά αναβαθμιζόταν. Της
Κέρκυρας ήθελε γενική ανακαίνιση. Τέλος πάντων, τα πήρε η Φράπορτ. Έριξε
χρήμα, τα οργάνωσε όντως καλύτερα, πήρε και λίγο κόσμο και φτιάχνουν
ακόμα κάτι. Οι τιμές για τις αεροπορικές? Εκτοξεύτηκαν. 3 φορές πιο πάνω
σε σχέση με όταν η εμπορική λειτουργία των αερολιμένων αυτών ήταν στα
χέρια του Δημοσίου.
Το 2017 η Φράπορτ ένιωσε στη Δυτική Ελλάδα για πρώτη φορά απειλή εξ
Ιωαννίνων. Κρατικός αερολιμένας εκεί, ως και σήμερα. Μία πτήση
καθημερινά για Αθήνα υπήρχε μόνο, μικρό αεροδρομάκι ενώ ήταν και σε
πρωτευουσα Περιφέρειας. Με έργα επέκτασης και αναβάθμισης βαλτωμένα απ
το 2010 λόγω κρίσης. Ύστερα η τότε Κυβέρνηση αποφάσισε να ενδώσει και να
ολοκληρώσει τα έργα με γρήγορους ρυθμούς. Έπεσε χρήμα και σήμερα είναι
ένα μοντέρνο αεροδρόμιο κόσμημα, διεθνών προδιαγραφων (κάτι
μικροβελτιώσεις θέλει ξερω γω ακόμα). Περιφερεια, Δήμος, Ενωση Ξενοδόχων
που είχαν πιέσει κατάφεραν να προσελκύσουν πτήσεις απ το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. Από
Κύπρο, Δανία, Σουηδία, Ισραήλ (πανε πολλοί στην Ήπειρο από εκεί) και
Ιταλία νομίζω. Τώρα λόγω πανδημίας έπεσε η κίνηση κάπως αλλά οκ. Και
κάπου εκεί άρχισαν τα προβλήματα με την Φράπορτ. Τα Ιωαννινα πλάσαραν ως
ενα απ τα βασικότερα πλεονεκτηματα οτι είναι τρεις φορές φθηνότεροι απ
της Φραπορτ και με καλυτερες οδικές συνδέσεις (Εγνατια, Ιονια). Σημειωνω
πως ως και σημερα τα ιδιωτικα αεροπλανα (πολυτελή και μη) τα Ιωαννινα
προτιμούν, στο άλλο δεν πάνε. Τα στελέχη της εταιρίας να κακολογούν το
αεροδρόμιο, να μπαινουν σφήνα σε αεροπορικες να μην επιλεξουν εκει και
το αποκορύφωμα: εταιριες καυσιμων αποσύρθηκαν από το Ιωαννίνων εντελώς
ξαφνικά με αποτελεσμα να ανεφοδιαζονται στα…Σκόπια ενώ ειχαν τα
αεροπλανα προορισμο τα Γιάννενα! Και τι βγήκε στη φόρα μετά? Μέτοχος η
Φραπορτ στα καυσιμα αυτα και με παρεμβασεις της αποσύρθηκαν. Εν τελει
φτιαξαν μόνιμα παρκα καυσίμων στα Ιωαννινα και λύθηκε το πρόβλημα.
Τώρα η Φράπορτ δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ακομα. Μόλις η ΝΔ δώσει
κιάλλα αεροδρόμια, θα το παρει και αυτό μιας και η αξία του ανέβηκε.
Ετσι θα εξαφανισει και κρατικό ανταγωνιστη. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ
ΤΗΣ ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. Πληρωμένο πολλά εκατ. ευρώ Ελλήνων
Φορολογουμένων. Δυστυχώς σκέψεις δύο Δήμων και Περιφέρειας τότε, να το
πάρουν και να το μετατρέψουν σε Δημοτικό Αερολιμένα ώστε να μην έχει
δικαίωμα μία Χ κυβέρνηση στο μέλλον να το δώσει σε ιδιώτη, δεν
ευδοκίμησε. Πιθανόν δεν είχαν τα χρήματα να αγοράσουν και να
διαχειριστούν το αεροδρόμιο.
Αυτά σε τοπικό επίπεδο σχετικά με τα βρώμικα παιχνίδια της Φράπορτ.
Είναι όμως μία μεγάλη ισχυρή εταιρία και άρα επηρεάζει και την ευρωπαϊκη
πολιτική (ναι, σίγουρα με τίποτα μίζες και οικονομικές πιέσεις προς
υψηλότατους αξιωματούχους). Και εξηγούμαι: επί ΝΔ καθορίζεται η σύμβαση.
Μετά έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ που λογικά απλά θα υπέγραφε (το λέγαν άλλωστε,
υπάρχει συμφωνία, κάτι θα κανουμε) αλλά με έναν μικρό φόβο εκ της
Φραπορτ ότι ο – επαναστατικός ακόμη τότε – ΣΥΡΙΖΑ ίσως τα ακύρωνε όλα ή
θα τολμούσε να αλλάξει τίποτα όρους. Και τσουπ!! Ξαφνικά η ικανοποίηση
μιας υπόθεσης ενός ιδιώτη, υπάρχει μέσα σε μία δημόσια συμφωνία που
είναι το 3ο Μνημόνιο! Οκ νομίζω υπήρχε και στο επικείμενο μικρότερο 3ο
Μνημόνιο που θα έφερνε ο Σαμαράς και απλώς το μεταφέραν σαυτό του 2015
(με πιο αυστηρούς όρους μάλλον). Παρομοίως και η Εγνατία, μία κερδοφόρα
κρατικη εταιρια με λίγα και σχετικα φθηνα διόδια, βασει Μνημονίου ΠΡΕΠΕΙ
να πουληθει με τα διοδια να τετραπλασιαζονται, καποιοι το έχωσαν στη
Συμφωνία αυτό. Ναι μεν οι δανειστές λάβαν υπόψη ότι τα χρήματα της
Φραπορτ σίγουρα θα ωφελούσαν την Ελλάδα αλλά σίγουρα η εταιρία ήρθε σε
επαφή με τους δανειστές και το απαίτησε. Η συνέχεια γνωστή, ο Συριζα τα
δέχεται ώστε να μην χρεωκοπησουμε και να ολοκληρώσει τα Μνημόνια τυπικά
το 2018 και η εταιρία έχει στα χέρια της 14 κερδοφόρα αεροδρόμια. Και
τώρα η ΝΔ θα συνεχίσει το σκύψιμο, όπως όταν το ξεκίνησε.
Δεν λέω, υπάρχουν οφέλη. Τα αεροδρόμια έχουν σχεδόν ανακαινιστεί και
φέραν παραπάνω τουρίστες. Πήραν και 1,2 δις το Δημόσιο συν φόρους που
εισπράττει και ένα μίσθωμα 22,9 εκατ. Ευρώ ετησίως. Αλλά μακροπρόθεσμα
δεν αξίζει. Εχουν τα σημαντικοτερα αεροδρόμια με αποτελεσμα αναγκαστικά
πλέον κάθε κυβέρνηση να λυγίζει στα θέλω των Γερμανών. Και αυτό με τις
αποζημιώσεις θα συνεχιστεί. Και ελεος, για επενδυσεις ανακαινισης μισου
δις όλο και όλο (αστείο ποσό για ένα κράτος) ιδιωτικοποιησαμε τόσα
αεροδρόμια… Ας τα ανακαινιζε το κρατος σε βαθος 5ετιας ξερω γω και για
λιγη οργανωση και τουριστες παραπανω, ας προσλαμβανε το κρατος μια
σχετική εταιρία μαναντζμεντ αμα είναι!
Παντως ωραιοι οι στρατηγικοι επενδυτες στην Ελλαδα. Αγοραζουν μονο
ετοιμα πραγματα και με εγγυησεις Δημοσίου. Θυμιζει την Καναδικη εταιρια
χρυσού στη Χαλκιδικη που επειδη δεν δουλευε, ζητησε περυσι (;)
αποζημίωση 750 εκατ. ευρώ απ το Ελληνικό Δημόσιο.
……………..
Όλα αυτά, τη στιγμή που τα υψηλή κόστη και η παντελής αποτυχία των ΣΔΙΤ στην Ελλάδα έχουν κάνει τον γύρο της Ευρώπης.
Εέρευνα του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου το 2018 κατέδειξε
ότι στην Ελλάδα (η οποία είναι μακράν ο μεγαλύτερος αποδέκτης
συνεισφορών της ΕΕ, έχοντας λάβει το 59 % του συνολικού ποσού για όλη
την ΕΕ, ή 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ), το κόστος ανά χιλιόμετρο των τριών
αυτοκινητόδρομων που υποβλήθηκαν σε εξέταση αυξήθηκε έως και κατά 69 %,
ενώ παράλληλα το αντικείμενο των έργων μειώθηκε έως και κατά 55 %.
Οι κύριες αιτίες της αναποτελεσματικότητας των δαπανών ήταν η ανάγκη
κάλυψης των χρηματοδοτικών ελλειμμάτων που προκλήθηκαν από την
αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων ΣΔΙΤ, η ελλιπής προετοιμασία των έργων
από τους εταίρους του δημόσιου τομέα και, πρωτίστως, η υπογραφή
συμβάσεων με ιδιώτες παραχωρησιούχους πριν από την επίλυση σημαντικών
προβλημάτων.
ΠΗΓΗ:https://alfeiospotamos.gr/?p=46082
Δεν υπάρχουν σχόλια