Μετρό: 391 βλάβες και εισροή θαλασσινού νερού από το λιμάνι του Πειραιά στη νέα γραμμή
Αποκαλυπτική έκθεση για το Μετρό: Διαπιστώθηκαν 391 βλάβες και εισροή θαλασσινού νερού από το λιμάνι του Πειραιά στη νέα γραμμή
Το πολυδιαφημισμένο «κατασκευαστικό επίτευγμα» που κόστισε 470.000.000 ευρώ και τέθηκε σε λειτουργία πριν από λίγους μήνες μπάζει από παντού. 19 σελίδες με αστοχίες και αβαρίες στα χέρια των υπευθύνων. Ζήτημα ασφάλειας για χιλιάδες επιβάτες.
Η εισροή υδάτων στο σιδηροδρομικό τούνελ που βρίσκεται ανάμεσα στους σταθμούς Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο έκανε αισθητή την παρουσία της για πρώτη φορά λίγο μετά τα εγκαίνια, τον Νοέμβριο.
Στην κατασκευάστρια κοινοπραξία και η εταιρεία ALSTOM, η οποία συμμετέχει και στην «στοιχειωμένη» υλοποίηση της σύμβασης 717 της ΕΡΓΟΣΕ για το σύστημα τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης που υπεγράφη το 2014 και αν είχε παραδοθεί μπορεί να είχε προλάβει το δυστύχημα των Τεμπών.
Μια σήραγγα που μπάζει νερά από το λιμάνι του Πειραιά και ακόμη 390 βλάβες και αστοχίες έχουν διαπιστωθεί τους τελευταίους μήνες στα νέα τμήματα της γραμμής 3 του Μετρό που εγκαινιάστηκαν πανηγυρικά τον περασμένο Οκτώβριο από τον πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη, με τον τότε υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή να μιλά για «κατασκευαστικό επίτευγμα».
Η εισροή θαλασσινού νερού στο σιδηροδρομικό τούνελ που βρίσκεται ανάμεσα στους σταθμούς Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, έκανε την παρουσία της αισθητή για πρώτη φορά λίγο μετά τα εγκαίνια, τον Νοέμβριο, μέσω έντονης δυσοσμίας.
Αρχικά οι τεχνικοί της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) θεώρησαν ότι πρόκειται για διαρροή από κάποιο δίκτυο ακαθάρτων που περνά από την περιοχή. Τα λιμνάζοντα ύδατα, εκτός από την δυσοσμία, άρχισαν σύντομα να προκαλούν έντονη οξείδωση σε διάφορα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, σε σιδηροτροχιές, στρωτήρες, αλλαγές τροχιάς κλπ. Το πρόβλημα τέθηκε υπό παρακολούθηση και ανέδειξε πρόσθετες αστοχίες ακόμη και στην σκυροδέτηση του «κατασκευαστικού επιτεύγματος».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΣΤΑΣΥ (αρμόδια για την λειτουργία του Μετρό) ζήτησε με επιστολές της να γίνουν ενέργειες από την υπεύθυνη των έργων «Αττικό Μετρό» σε συνεννόηση με την κατασκευάστρια, την κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM.
Πρόκειται για την ίδια κοινοπραξία που κατασκευάζει την νέα γραμμή 4 του Μετρό (Αλσος Βεΐκου-Γουδή) ενώ η ALSTOM συμμετέχει και στην υλοποίηση της “στοιχειωμένης” σύμβασης 717 της ΕΡΓΟΣΕ για το σύστημα τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης που υπεγράφη το 2014, με πολλούς να εκτιμούν πως εάν είχε παραδοθεί, μπορεί να είχε προληφθεί το δυστύχημα των Τεμπών.
Από τον περασμένο Νοέμβριο πέρασαν τέσσερις μήνες αλλά το πρόβλημα της εισροής υδάτων δεν έχει αποκατασταθεί και αυτό γεννά σοβαρό προβληματισμό. Υπενθυμίζεται ότι ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του έργου για το οποίο ο παραιτηθείς υπουργός Υποδομών αλλά και ο παραμένων υφυπουργός του Γιώργος Καραγιάννης επαίρονταν όταν το έργο πλησίαζε να παραδοθεί, ήταν ακριβώς ότι ο υπόγειος σταθμός «Πειραιάς» βρίσκεται πολύ χαμηλότερα από την στάθμη της παρακείμενης θάλασσας και το ίδιο ισχύει για μεγάλο μέρος της σήραγγας που οδηγεί προς το Δημοτικό Θέατρο.
Η ΣΤΑΣΥ, κατά τις ίδιες πληροφορίες, συνέχισε να πιέζει αναζητώντας λύση στο πρόβλημα της εισροής υδάτων χωρίς ανταπόκριση από την Αττικό Μετρό και κυρίως την κατασκευαστική κοινοπραξία. Τον Φεβρουάριο η ΣΤΑΣΥ πραγματοποίησε ανάλυση των υδάτων που εισρέουν και διαπίστωσε ότι δεν προέρχονταν από δίκτυο ακαθάρτων αλλά πρόκειται για θαλασσινό νερό.
Μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στις 28/2, όμως, και το τσουνάμι που ξέσπασε για τις ευθύνες των κυβερνητικών αρμοδίων, φαίνεται πως κάτι άρχισε να αλλάζει. Η Αττικό Μετρό ζήτησε πλέον επιτακτικά από την κατασκευαστική κοινοπραξία ενημέρωση για τα μέτρα που σχεδιάζει να λάβει.
Οι «Data Journalists» αποκαλύπτουν σήμερα ότι η εισροή θαλασσινών υδάτων στο Μετρό δεν είναι το μοναδικό κατασκευαστικό πρόβλημα στο έργο που κόστισε συνολικά 470 εκατομμύρια ευρώ χωρίς να περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
Στα υπηρεσιακά έγγραφα που παραθέτουμε και μέσα σε συνολικά 19 σελίδες, καταγράφονται 391 συγκεκριμένες βλάβες και αστοχίες που εμφανίστηκαν σε όλο το νέο δίκτυο (Αγία Μαρίνα-Πειραιάς), στο χρονικό διάστημα που ξεκινά από τον Ιούλιο του 2022 έως το τέλος του περασμένου χρόνου. https://www.datajournalists.co.uk/wp-content/uploads/2023/03/CCN-672877-%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%97-%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A7%CE%99%CE%A9%CE%9D-%CE%95%CE%A0%CE%95%CE%9A%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%97-%CE%A0%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%91%CE%99%CE%91%CE%A3-page-005-scaled.jpg
Ο προσεκτικός αναγνώστης αυτής της λίστας θα διαπιστώσει ότι περιλαμβάνονται σοβαρές βλάβες αλλά θα δει και ότι ορισμένες από αυτές παραμένουν χωρίς να έχουν αποκατασταθεί, όπως φαίνεται στην σχετική στήλη. Υπενθυμίζεται ότι το τμήμα Αγία Μαρίνα-Νίκαια λειτουργεί από το 2020, ενώ αυτό που εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2022 ήταν το τελευταίο τμήμα προς Πειραιά.
Σημειώνεται ότι αυτή η αποκαλυπτική λίστα διακινήθηκε μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και αποτελεί μία ακόμη ένδειξη της ανησυχίας που άρχισε έκτοτε να διακατέχει τους αρμοδίους, αλλά και της ανάγκης να έχουν στα χέρια τους αποδεικτικά στοιχεία ότι έπραξαν τα δέοντα, σε περίπτωση αναζήτησης ευθυνών για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.
Στο τμήμα εκείνο της λίστας που ονομάζεται «Συγκεντρωτικός Πίνακας Προβλημάτων Επιδομής, Ρευματοφόρου και Σήραγγας», οι 22 από τις 62 βλάβες αφορούν στο τμήμα Πειραιάς-Δημοτικό Θέατρο και πολλές σχετίζονται με την εισροή υδάτων που προαναφέραμε.
Έντονες οξειδώσεις και διαβρώσεις στις τροχιές, καψίματα στην ηλεκτροφόρο τροχιά, λασκαρισμένοι σύνδεσμοι και άλλες αστοχίες εμφανίζονται και στα υπόλοιπα τμήματα προς τους σταθμούς Μανιάτικα, Νίκαια, Κορυδαλλό, Αγία Βαρβάρα και Αγία Μαρίνα.
Από εκεί και κάτω ξεκινά ένας μακρύς κατάλογος βλαβών, που από μόνες τους μπορεί να θεωρηθούν ρουτίνας αλλά όταν εμφανίζονται σωρευτικά μπορεί να προκαλέσουν σοβαρότερα λειτουργικά προβλήματα: Αισθητήρες που δεν λειτουργούν, οθόνες μόνιτορ για τους οδηγούς με «παγωμένη εικόνα», πόρτες ασφαλείας που βγάζουν «ψευδή συναγερμό», αστοχίες στα επικοινωνιακά δίκτυα, στην ηλεκτρική τροφοδοσία, στα συστήματα πυρανίχνευσης, στις κάμερες ασφαλείας, στον φωτισμό, τον κλιματισμό, τις κυλιόμενες σκάλες ακόμη και στα ρολόγια για ενημέρωση των επιβατών.
Ακόμη και αν δεν είχε μεσολαβήσει η τραγωδία των Τεμπών, ο μακρύς κατάλογος με τις αβαρίες ενός τέτοιου έργου θα έκανε να ηχούν παράφωνα όσα έλεγε τον περασμένο Οκτώβριο ο Κ.Καραμανλής για την «αυριανή ημέρα που δείχνει ότι τα δύσκολα τεχνικά έργα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα και η χώρα μας να ανέβει σκαλοπάτια στον τομέα των υποδομών και μεταφορών».
Παρέμβαση του εισαγγελέα Αρείου Πάγου Ι. Ντογιάκου λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη των Data Journalists
Την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ισίδωρου Ντογιάκου προκάλεσε η έρευνα των Data Journalists σχετικά με την εισροή υδάτων στο σιδηροδρομικό τούνελ που βρίσκεται ανάμεσα στους σταθμούς Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, καθώς επίσης και τις 391 βλάβες και αστοχίες που έχουν διαπιστωθεί τους τελευταίους μήνες στα νέα τμήματα της γραμμής 3 του Μετρό.
Πρόκειται για τα τμήματα που εγκαινιάστηκαν πανηγυρικά τον περασμένο Οκτώβριο από τον πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη, με τον τότε υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή να μιλά για «κατασκευαστικό επίτευγμα».
Πιο αναλυτικά ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος διέταξε προκαταρκτική εξέταση που παράγγειλε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών κατά παντός υπευθύνου για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη συντήρηση του έργου στη γραμμή μετρό του Πειραιά.
Η εισροή θαλασσινού νερού στο σιδηροδρομικό τούνελ που βρίσκεται ανάμεσα στους σταθμούς Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, έκανε την παρουσία της αισθητή για πρώτη φορά λίγο μετά τα εγκαίνια, τον Νοέμβριο, μέσω έντονης δυσοσμίας.
Αρχικά οι τεχνικοί της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) θεώρησαν ότι πρόκειται για διαρροή από κάποιο δίκτυο ακαθάρτων που περνά από την περιοχή.
Τα λιμνάζοντα ύδατα, εκτός από την δυσοσμία, άρχισαν σύντομα να προκαλούν έντονη οξείδωση σε διάφορα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, σε σιδηροτροχιές, στρωτήρες, αλλαγές τροχιάς κλπ. Το πρόβλημα τέθηκε υπό παρακολούθηση και ανέδειξε πρόσθετες αστοχίες ακόμη και στην σκυροδέτηση του «κατασκευαστικού επιτεύγματος».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΣΤΑΣΥ (αρμόδια για την λειτουργία του Μετρό) ζήτησε με επιστολές της να γίνουν ενέργειες από την υπεύθυνη των έργων «Αττικό Μετρό» σε συνεννόηση με την κατασκευάστρια, την κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM.
Πρόκειται για την ίδια κοινοπραξία που κατασκευάζει την νέα γραμμή 4 του Μετρό (Αλσος Βεΐκου-Γουδή) ενώ η ALSTOM συμμετέχει και στην υλοποίηση της “στοιχειωμένης” σύμβασης 717 της ΕΡΓΟΣΕ για το σύστημα τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης που υπεγράφη το 2014, με πολλούς να εκτιμούν πως εάν είχε παραδοθεί, μπορεί να είχε προληφθεί το δυστύχημα των Τεμπών.
Από τον περασμένο Νοέμβριο πέρασαν τέσσερις μήνες αλλά το πρόβλημα της εισροής υδάτων δεν έχει αποκατασταθεί και αυτό γεννά σοβαρό προβληματισμό.
Οι Data Journalists δημοσίευσαν επίσης υπηρεσιακά έγγραφα, όπου καταγράφονται 391 συγκεκριμένες βλάβες και αστοχίες που εμφανίστηκαν σε όλο το νέο δίκτυο (Αγία Μαρίνα-Πειραιάς), στο χρονικό διάστημα που ξεκινά από τον Ιούλιο του 2022 έως το τέλος του περασμένου χρόνου.
Η απάντηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Σχετικά με σημερινά δημοσιεύματα στα ΜΜΕ, σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
Το τμήμα της σήραγγας στην περιοχή του σταθμού «Πειραιάς», στο οποίο πρόσφατα εμφανίστηκαν μικρές διαρροές νερού με μορφή «στραγγιδίων», κατασκευάστηκε το καλοκαίρι του 2017.
Το έργο παραδόθηκε για χρήση στη ΣΤΑΣΥ ΑΕ στις 07.10.22.
Προ της έναρξης της λειτουργίας του τμήματος της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό «ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ» ουδέποτε είχαν παρατηρηθεί διαρροές σε αυτό το τμήμα ούτε οξειδώσεις στις τροχιές και όλες οι μετρήσεις που διενεργήθηκαν βρέθηκαν εντός των επιτρεπτών ορίων.
Εμφανίστηκαν μετά την έναρξη της λειτουργίας και αμέσως η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. ζήτησε από τον Ανάδοχο, μέσω διαδοχικών επιστολών, να προβεί στις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Επισημαίνεται ότι οι Διεθνείς Προδιαγραφές κατασκευής σηράγγων ΜΕΤΡΟ δεν αποκλείουν την πιθανή, περιορισμένης έκτασης, παρουσία υγρασιών, ενώ ταυτόχρονα ο σταθμός «Πειραιάς» είναι στεγανός.
Το θέμα των διαρροών στη σήραγγα έχει αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά και έχουν ήδη γίνει επεμβάσεις αφαίρεσης των όποιων οξειδώσεων και διαβρώσεων στις σιδηροτροχιές, οι οποίες σε κάθε περίπτωση δεν έθεταν προβλήματα λειτουργικότητας και ασφάλειας του ΜΕΤΡΟ.
Σήμερα η σιδηροτροχιά και η ηλεκτροφόρος τροχιά έχουν πλήρως αποκατασταθεί, χωρίς να παρατηρούνται νέες διαρροές ή επανεμφάνιση οξειδώσεων.
Κατά τα λοιπά οι όποιες βλάβες αναφέρονται από την ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. δεν είναι ασυνήθεις στην έναρξη λειτουργίας τέτοιων σύνθετων έργων όπως το Μετρό, είναι επουσιώδεις και αντιμετωπίζονται το ταχύτερο δυνατό από την Ανάδοχο Κοινοπραξία, στο πλαίσιο της εγγύησης του Έργου, υπό την επίβλεψη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα ασφάλειας στη λειτουργία του συστήματος.
Καταλήγοντας, το φαινόμενο των περιορισμένης έκτασης διαρροών και οξειδώσεων που εμφανίστηκε μετά τη θέση σε λειτουργία του έργου και οι όποιες επουσιώδεις βλάβες αναφέρονται από την ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε. αντιμετωπίζονται εγκαίρως και επιτυχώς.
Το έργο της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά είναι απόλυτα αξιόπιστο και ασφαλές σε αντίθεση με όσα αναφέρονται στα σχετικά δημοσιεύματα.
Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. διαθέτει εμπειρία πάνω από τριάντα χρόνια στην κατασκευή έργων Μετρό, με κύριο γνώμονα την ασφάλεια και την λειτουργικότητα των υποδομών της.
Data Journalists: Νέο έγγραφο-φωτιά καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Είναι θετικό, προφανώς, το γεγονός ότι ένας επίσημος φορέας της πολιτείας, η Αττικό Μετρό υπεύθυνη για την κατασκευή του έργου, αποφάσισε, έστω και μετά την παρέλευση 24 ωρών, να απαντήσει στις αποκαλύψεις των Data Journalists.
Ταυτοχρόνως, είναι και κάπως παράδοξο το ότι η ανακοίνωση απαντά «σε σημερινά δημοσιεύματα» δηλαδή στο πλήθος των μέσων ενημέρωσης που αναπαρήγαγαν την αρχική μας χθεσινή ανάρτηση. Αλλά υπάρχουν πολύ σοβαρότερα παράδοξα, όπως θα διαβάσετε παρακάτω.
Στην απάντηση της η Αττικό Μετρό επιχειρεί να υποβαθμίσει το θέμα και διαβεβαιώνει ότι οι «διαρροές μικρής έκτασης» και τα «στραγγίδια», «έχουν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά», ενώ και οι υπόλοιπες 390 βλάβες και αστοχίες «δεν είναι ασυνήθεις στην έναρξη λειτουργίας τέτοιων σύνθετων έργων όπως το Μετρό, είναι επουσιώδεις και αντιμετωπίζονται το ταχύτερο δυνατό από την Ανάδοχο Κοινοπραξία, στο πλαίσιο της εγγύησης του Έργου, υπό την επίβλεψη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα ασφάλειας στη λειτουργία του συστήματος».
Ευχόμαστε πράγματι οι διαβεβαιώσεις της Αττικό Μετρό να ισχύουν απολύτως και να έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για την ασφάλεια των επιβατών. Άλλωστε, το δημοσίευμα μεταφέρει την «ανησυχία» και τις επισημάνσεις που διατύπωνε εδώ και μήνες η ΣΤΑΣΥ, δηλαδή η εταιρεία που λειτουργεί το Μετρό.
Είναι υποχρέωση των μέσων ενημέρωσης να δημοσιοποιούν τέτοιες επισημάνσεις και οι αρμόδιοι να λαμβάνουν εγκαίρως μέτρα – κάτι το οποίο δυστυχώς δεν συνέβη στην περίπτωση του δυστυχήματος στα Τέμπη.
Έγιναν όμως οι ενέργειες αποκατάστασης «αμέσως» όπως διατείνεται η Αττικό Μετρό; Ανταποκρίθηκε όντως «αμέσως» η κοινοπραξία στο πλαίσιο της εγγύησης του έργου; Και αφορούσαν όντως «μικρές διαρροές»; Η δημοσιογραφική ομάδα Data Journalists αποκαλύπτει ένα ακόμη υπηρεσιακό έγγραφο που οδηγεί σε εντελώς διαφορετικά συμπεράσματα:
– Πρόκειται για επιστολή που στέλνει ο Διευθυντής της Αττικό Μετρό προς την κοινοπραξία (J&P-ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM) στις 3 Μαρτίου 2023, δηλαδή τρεις μέρες μετά το δυστύχημα στα Τέμπη. Μέσα στο κείμενο δεν υπάρχει κάποια αναφορά σε «στραγγίδια» αλλά ξεκάθαρα σε «εισροή θαλασσινού νερού» που έχει προκαλέσει σκουριές και έντονη δυσοσμία.
– Όπως φαίνεται από τα συνημμένα, η Αττικό Μετρό έχει στείλει έως εκείνη την στιγμή τέσσερις επιστολές προς τον εργολάβο στις 5/12/22, 9/12/22, 20/1/23 και 24/2/23. Ταυτόχρονα φαίνεται ότι η ΣΤΑΣΥ έστειλε τις δειγματοληψίες του νερού στις 24/2/23 οι οποίες έδειχναν ότι πρόκειται για εισροή από την θάλασσα και όχι κάποια άλλη διαρροή. Άρα εισροή συνέχιζε να υπάρχει ως τότε και δεν αντιμετωπίστηκε αμέσως.
– Το πιο αποκαλυπτικό είναι αυτό που αναφέρει ο Διευθυντής της Αττικό Μετρό στο τέλος της δεύτερης παραγράφου. Δηλαδή ότι παρά τις 4 επιστολές, δεν έχει καμία ενημέρωση από την κατασκευαστική κοινοπραξία για την διερεύνηση που διενήργησε στο πρόβλημα και, κυρίως, «για τον προτεινόμενο τρόπο οριστικής και αποτελεσματικής αντιμετώπισης του προβλήματος».
Πώς άραγε αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα αποτελεσματικά, όπως αναφέρει στην σημερινή ανακοίνωση η Αττικό Μετρό, όταν 17 μέρες πριν η κοινοπραξία δεν είχε απαντήσει καν για την διερεύνησή του και παρά τις τέσσερις επιστολές που είχε λάβει;
– Επίσης, τα όσα αναφέρει η επιστολή της Αττικό Μετρό στην τελευταία παράγραφο, διόλου δεν ταιριάζουν με τα όσα αναφέρονται για «επουσιώδη προβλήματα» στην σημερινή ανακοίνωση. Εκεί «ζητείται εκ νέου από τον ανάδοχο να ανταποκριθεί, λαμβάνοντας υπόψη ότι η λύση που θα προταθεί πρέπει να εξασφαλίζει ότι μακροπρόσθεσμα δεν θα δημιουργηθούν προβλήματα στα δομικά στοιχεία του Έργου και σοβαρότερα προβλήματα στη λειτουργία και συντήρηση του συγκεκριμένου τμήματος της γραμμής».
Τι μεσολάβησε λοιπόν και η Αττικό Μετρό που μιλούσε για προβλήματα «στα δομικά στοιχεία του Έργου» στις 3/3/23, τα αντιμετωπίζει λίγες μέρες αργότερα ως επουσιώδη θέματα; Και πώς καθησυχάζει τόσο ανέξοδα την ΣΤΑΣΥ στην σημερινή ανακοίνωση, όταν πριν 17 μέρες επικαλείτο τις ανησυχίες της;
Δεν υπάρχουν σχόλια